دومین کنگره ملی بزرگداشت ۱۲۰۰۰شهید آذربایجان غربی 

نخستین نشست هماهنگی برنامه کمیته فرهنگی هنری این کنگره ملی در حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد

نخستین نشست هماهنگی برنامه کمیته فرهنگی هنری این کنگره ملی در حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد
 نخستین نشست هماهنگی برنامه‌های کمیته فرهنگی هنری دومین کنگره ملی بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی ۲۶ خرداد سال جاری با حضور اعضای این کمیته در حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی برگزار شد . 
يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۷
کد خبر :  ۳۵۰۳۴۲

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان غربی در این نشست که به ریاست رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان برگزار گردید، اهداف و سیاست‌های کمیته فرهنگی هنری دومین کنگره ملی بزرگداشت ۱۲ هزار شهید آذربایجان غربی در حفظ و پاسداشت مقام شامخ شهیدان و استفاده از ظرفیت‌های مردمی در شهرها و روستاها و انتقال فرهنگ شهادت به نسل کنونی جامعه مورد بررسی و گفتگو قرار گرفت . 

معرفی وظایف کمیته فرهنگی هنری این کنگره در سازماندهی هنرمندان ،تولید برنامه‌های مختلف هنری فرهنگی، تولید فیلم‌های مستند بومی ،راه‌اندازی گروه‌های مستندسازی و پوشش عملکرد همه کمیته‌ها از دیگر بخش‌های این نشست بود که به اطلاع اعضای این کمیته رسید .

همچنین  استفاده از آرشیو دستگاه‌ها وادارات فرهنگی ،نظامی از دوران دفاع مقدس و شهدای این عرصه، ارتباط با سایر کمیته‌های این کنگره ملی، طراحی و اجرای برنامه‌های مختلف هنری و فرهنگی در نقاط مختلف استان آذربایجان غربی با موضوع شهیدان و فرهنگ ایثار و شهادت موضوع‌هایی بودند که در این نشست مطرح و مورد گفتگو قرار گرفتند . 

دومین کنگره ملی بزرگداشت ۱۲ هزار شهید استان آذربایجان غربی در سال ۱۴۰۴ شمسی با فعالیت و برنامه‌ریزی کمیته‌های مختلف برگزار می‌شود  که در این راستا  ریاست کمیته فرهنگی هنری این کنگره ملی با مدیریت حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی است که فعالیت‌های خود را از خرداد ماه سال جاری با همکاری و مشارکت صدا و سیما، اداره کل تبلیغات اسلامی، سلزمان بسیج هنرمندان آذربایجان غربی ، سپاه پاسداران ناحیه ارومیه، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، شهرداری ارومیه، اداری کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی و دانشگاه ارومیه آغاز کرده است. ,

ارسال نظر