نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی میزبان آثار نقاشیخط «عباس کوچری »و هنرجویان وی است

نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی  از ۱۳ مرداد سال جاری به مدت یک هفته میزبان آثار نقاشیخط «عباس کوچری »و تعدادی از هنرجویان وی است .
شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱
کد خبر :  ۳۵۰۵۸۵
نگارخانه حوزه هنری آذربایجان غربی میزبان آثار نقاشیخط «عباس کوچری »و هنرجویان وی است

 به گزارش روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان غربی در این نمایشگاه که تا ۲۰ مرداد جهت بازدید عموم دایر می‌باشد تعداد ۱۱۲ اثر نقاشیخط از عباس کوچری و ۲۸ نفر از هنرجویان ایشان با موضوع آزاد در قالب نستعلیق ،شکسته شکسته، ثلث و کالیگرافی در معرض دید عموم قرار گرفته است .

رنگ روغن، اکریلیک در کنار استفاده از ورق‌های طلا، نقره و مس تکنیک‌هایی هستند که در کنار انواع خط‌های خوشنویسی شده آثار ارائه شده در این نمایشگاه را مزین کرده و زیبایی خاصی را به این آثار داده است.

« عباس کوچری »متولد ۱۳۵۰ شمسی در شهرستان خوی و یکی از خوشنویسان مطرح استان آذربایجان غربی با مدرک فوق ممتاز خوشنویسی است که از سال ۱۳۶۷ شمسی فعالیت هنری خود را با بهره‌مندی از استادان به نام خوشنویسی ایران از جمله غلامحسین امیرخانی, جواد بختیاری, یدالله کابلی, ،محمد حیدری آغاز کرده است . 

تربیت شاگردان متعدد در عرصه هنر خوشنویسی و برگزاری ده‌ها نمایشگاه انفرادی و گروهی بخشی از فعالیت‌های این استاد هنرمند در رشته خوشنویسی و نقاشیخط  در سالیان اخیر است .

ارسال نظر