مدیر روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان غربی با رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در آذربایجان غربی دیدار کرد

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان غربی داریوش علیزاده در این دیدار طی سخنانی با اشاره بر اهداف و سیاست های کلان حوزه هنری در رشد و توسعه هنر و فرهنگ ایرانی اسلامی و فعالیت‌های انجام شده در حوزه هنری آذربایجان غربی در سال‌های اخیر بر اثرات مفید اقدامات صورت گرفته در رشد و توسعه فرهنگی استان آذربایجان غربی و صیانت از فرهنگ هنر بومی این منطقه تاکید کرد. علیزاده در بخش دیگری از سخنان خود افزود: صادرات فرهنگی با توجه به غنای فرهنگی موجود در استان آذربایجان غربی و ارتباطات فرهنگی لازم با کشورهای همسایه با عنایت به اشتراکات فرهنگی زبانی و دینی موجود بسیار حائز اهمیت است که حوزه هنری آذربایجان غربی می‌تواند در این خصوص اقدامات لازم را با همکاری وزارت امور خارجه انجام دهد.
يکشنبه ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۰
کد خبر :  ۳۵۰۰۰۹

رئیس دفتر نمایندگی امور خارجه در آذربایجان غربی نیز در این دیدار طی سخنانی اظهار داشت :داشته‌های فرهنگی هر کشور یکی از مهمترین موضوع های مطرح در ارتباط میان کشورها در جهان امروز است که وزارت امور خارجه نسبت به این موضوع و اهمیت آن دیدگاه ویژه و خاصی دارد.


حمید ثانی افزود: استان آذربایجان غربی به لحاظ تاریخی و فرهنگی یکی از استان‌های غنی ایران است که می‌تواند در معرفی ایران و شاخص‌های فرهنگ بومی منطقه در کشورهای همجوار نقش بسیار موثر داشته باشد که در این میان حضور حوزه هنری آذربایجان غربی در این عرصه بسیار مهم و تاثیرگذار است.


استان آذربایجان غربی یکی از استان‌های مرزی ایران می‌باشد که با چندین کشور از جمله عراق ،جمهوری آذربایجان، ارمنستان و ترکیه دارای مرز مشترک بوده و با توجه به اشتراک فرهنگی موجود می‌تواند در زمینه صادرات فرهنگی و معرفی ایران در این کشورها نقش بسزایی داشته باشد .

مدیر روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان غربی با رئیس دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در آذربایجان غربی دیدار کرد

ارسال نظر